Be cool, stay in school

Godmorgon!
Idag blev det upp tidigt, det är ju nämligen så att skolan startar idag. Känns väl lite konstigt att börja med lektioner och heldag men det ska nog gå bra. Fast sömnen var ju inte den bästa trots att jag satte på en film runt 22 men kunde inte somna förrän 3 så nu är jag inte den piggaste i Sverige men det löser sig. =)

Igår var jag med Ronja hela dagen, vi gjorde faktiskt inte så mycket, var vid forellen och så träffade jag alla mina lärare, snyft. Mot kvällen träffade vi Emelie, senare kom Raffi, men hon gick ganska snabbt så vi 3 satt utanför mästergrillen och åt chips, choklad och drack cola. Haha, sista dagen på sommarlovet var helt okej. Ville göra något galet men nae.

Nu ska jag vara smart och börja fixa mig eftersom jag inte orkar stressa, fast är det någon idé att platta håret om det ändå regnar ute? BUUHU!


Just det!! Det ska bli roligt att träffa alla igen också, fast extra roligt att träffa min Bebbo som jag saknat så mycket! Dessutom är vi ju 2 skolor i 1 nu så det blir nytt folk fast nae. Men nu, back to business. Business? Jaja, vi hörs ikväll eller något. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0