Bebi..


Vi får göra som på bilden, dölja allt på insidan.

Tack för att du har gjort den här sommaren till den bästa, hittills.
Alla gånger vi varit i alby, att alltid gå in en speciell väg till ica när vi ska handla innan vi ska någonstans, att åka in till stan BARA för att köpa energidrickor, att köpa stora marabou och äta + läsk, kvällen vi var i öringe med mat, kvällen då vi såg på skräckis med Y och J och sedan nattbadade, eriksdals, alla gånger vi har flippat på gatan till musik, alla handikappade gånger när vi har skrattat åt minsta lilla och gett ''onda blicken'' efteråt och sedan börjat skratta igen, att se på solnedgången i Årsta, att ta massa sjuka bilder, att få dampryck.

Men det jag kommer sakna allra mest är dig och att ha någon som förstår mig.
TACK FÖR ALLT du har gjort för mig den här sommaren.
Och jag kommer vara här när du är tillbaka.
Det sista ''minnet'' innan du åker är när jag såg dina tårar rinna nedför kinderna på bussen...
Det gjorde ont. Riktigt ont.

Vi ses snart, gumman. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0