Blandade känslor

Hej!
Är inte på humör för att blogga just nu, har inte hänt något men det är bara lite saker som stör mig (= jag blir på dåligt humör), så jag tänkte bara berätta snabbt vad jag har gjort idag. Var med Ronja först i stan, vi fikade innan vi åkte och åt på en restaurang i Nacka. Vi åkte sedan hem och gick runt, var med värsta gänget, fett många! Sen åkte R hem och jag blev övertalad till att vara med Patricia, Shamsa, Benny och Kevin. Så jag var med dom innan jag ville hem, så när jag kom till min port ville Marre träffa mig så gick till hennes port och snackade med henne. Blev ganska långt ändå, imorgon ska jag träffa min älskade Nadja! Puss och kram. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0