Braids!

Hejhej! :)
Jag gick ut och träffade Dannis runt 15-tiden tror jag? Vi snackade och så, gick runt. Sedan mötte vi Karima, jag gick hem och åt. Sedan mötte jag de 2, Gabbi och Kolo i centrum, my african queen fixade 3 braids i mitt hår. =) + En i luggen.. Sedan gick K och G, så det var bara vi 3 kvar. Vi gick till granbacken, jag och Karima satt i ett ''hus'' och snackade medan Dannis var någonstans (?). Sedan gick K och då kom Nadja till mig och D. Vi gick runt, sedan mötte vi Gabbi, Varissa och Emma och alla förutom jag och Nadja gick och träffade några andra. Så vi 2 gick hem till mig och hämtade chips (haha), sedan cyklade vi till stimmet och satt där och åt och snackade. Sedan mötte vi D igen och efter en stund gick de 2 hem så jag gick till Edessas port och vi satt och snackade innan jag gick hem.

Dagens bästa; Nadja var helt seriös och lugn sedan ramlar hennes luva av och vi båda dör av garv. Den gjorde det av sig själv och damn vad vi skrattade! Haha. :D

Imorgon ska jag träffa Nadja, vi ska träffa Dannis också. Blir säkert Karima också! =) Och säkert fler, man vet aldrig.

Just det, grattis i efterskott till Benny som fyllde år för 1 timme sen och lite mer. =) Men nu ska jag fortsätta med mitt.

VÄNTA LITE! Jag tror att världens bästa syster kommer hem imorgon?!?!?!?!?! Jag försökte ringa henne förut men inget svar. -.- Men haha, jag saknar att äta nattmat med någon och spela kort och sitta i köket mitt i natten och prata. Haha, ingen bryr sig, I know. ;)

C ya'll lateeeeeeer

F n' D på GOTLAAAAAAND! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0