Bring it on!

Hej på alla som fortfarande är vakna, alla nattugglor med andra ord. =)
Nyss såg jag och min syster på den nyaste Bring it on-filmen, riktigt bra! Ibland ville jag hoppa in i filmen och slå till 2 tjejer, de bitchiga menar jag. Jag har packat ner allt nu tror jag och hoppas inte jag glömt något för det skulle inte vara det bästa, hehe... Men ska nog försöka sova 1 timme åtminstone innan det bär av mot Arlanda airport. Fast nae, jag vet inte riktigt. Om 10 timmar är jag och mami på väg till hotellet! Jag är inte ens hypad eller något, jag slår vad om att mamma är mer excited än vad jag är. Men det börjar nog komma när vi sitter på flygplanet, I guess. Vet ni?!?!?! Jag gillar inte flygplatser längre, man får inte ta med choklad när man går igenom tullen så jag är inte glad pga det. Dumma flygplats. Choklad skadar ingen! Dumma dumma dumma. Nu ska jag plocka upp lite så jag blir lite piggare så jag orkar vara vaken i 3 timmar till. Men det här blir sista inlägget!

Till mina närmsta, ta hand om er härhemma och lova att uppdatera mig om allt som hänt när jag kommer tillbaka! Och snälla, skicka inte sms för det kostar att ta emot. Love!

Och bloggen, vi hörs igen om 8 dagar! PUSSAR!

Haha inte vinter än, men ändå! HATA SVERIGES VÄDER. LOVE TO Y'ALL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0