Early... -.-

Godmorgon bloggen! =)
Fråga inte varför jag är vaken såhär tidigt, det undrar jag också.
Men vaknade av ett sms ifrån Ronja så då var det iallafall för en vettig anledning, hehe.
Gaaaah, jag saknar henne!

Igår åkte vi iallafall till ung igen, vi var över 20 st som höll ihop hela kvällen. Men det var väldigt mycket spring igår, när man kom in i publiken ville en gå ut så alla gick ut sen ville alla in igen och sen fortsatte det så, heeela tiden. Men det var kul ändå. =)

Ikväll kl 21 uppträder De 5 Generationerna (M.A.D, Baby M.A.D, Aqces, Skillz, Enough osv) så det får man verkligen inte missa.
Ikväll ska alla flippa ur, och vi ska ha så galet roligt!

Nu ropar magen på mat och mobilen på ''Svara på Ronjas sms!'' så ska väl göra båda så småningom.

Jag och Cassandra i vintras. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0