HAPPY!

Hejhej! =)
Kom hem för en liten stund sedan, har varit en ganska lugn dag ändå. Mycket betygsnack men det är väl bara bra, tror jag? Iallafall, jag går ju i 8G nu och vi har lektioner med 8C! Vet ni hur bra det är??? Fast jag gillar bara Pompom från den klassen men ändå! Jaja, nu är jag hemma iallafall och ska snart börja röra mig mot tandläkaren. Blä.

Och anledningen till varför jag är så glad är att jag och mamma åker till Spanien om 2 dagar, eller okej, vi åker på lördag morgon men det är ändå mindre än 3 dagar så ni fattar. Weeeeeeei, ska åka till min syster och hälsa på henne i en vecka, ska bli skönt att få sola och bada igen. Åååh, lovely. Allt för nu, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0