Hos Ronja

Hello peopleeeeee. =)
Är hos världens bästa Ronja nu, jag hjälper henne att packa eftersom hon åker imorgon natt till Turkiet och ska vara kvar där i 2 veckor. Stackars mig... Men vi har pratat om det där med självmord, att det inte är en bra lösning så vi får helt enkelt bara stå ut även om det kommer vara jobbigt, hahahahahah. Jag sitter och skrattar för mig själv medan R springer runt hejvilt här i huset. När hon har plattat håret så ska vi ut och träffa Karima.

Innan jag kom hit så var jag och Edessa i stan, vi åt glass och satt och tittade på allt folk. Haha, 2 killar skulle komma fram till oss men Edessa tittade snett så precis när den ena var framför oss vände dom och gick, haha.

Men nu ska jag fortsätta prata med R om lite saker. Fast jag har några positiva saker att längta till medan hon är borta, bl.a. Ung 08 och The Voice-konserten. Nu är hon tillbaka här så ska vara social. PUSS!!


Seni seviyorum.
Je t'aime.
Ich liebe dich.
Te amo.
I love you.
Jag älskar dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0