I could really use a wish right now

100 sanningar om mig.

SENASTE:
Dryck:
Vatten
Telefonsamtalet: Kolo
SMS: Helen
Sång du lyssnade på: Ibrahim Tatlises - Agri dagi cano cano
Gången du grät: Inatt..

HAR DU NÅGONSIN:
Dejtat någon två gånger:
Dejtat? Huh?
Har någon varit otrogen mot dig: Inte vad jag vet =)
Varit kär?: Yes sir sucker (haha baitare, Ronja!)
Förlorat någon speciell person: Typ inte.
Varit deprimerad: Vem har inte? :O Han som sjunger Don't worry be happy har säkert bara varit glad så han har aldrig varit deprimerad men jaaaaa såklart jag har!
Varit så trött att du somnat sittandes: Inte vad jag minns :)

DINA TRE FAVORITFÄRGER:
färg 1:
Blue
färg 2: Grön
färg 3: Lila

I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän:
 Ja
Fått ditt hjärta krossat: Nej
Skrattat så att du har börjat gråta: Haha ja
Träffat någon som förändrat ditt liv: Aa...
Insett vilka som är dina äkta vänner: Typ.
Fått reda på att någon har pratat om dig: Haha ja, men folk snackar 24
Kysst en kompis: Nej

BLANDAT:
Hur många av dina msn-kompisar har du träffat:
 Orka hålla räkningen också -.-
Hur många barn vill du ha: 2 eller 3
Har du några husdjur: Nepp, eller på Gotland 2 hundar
Vill du ändra ditt namn: Nja, det kommer vissa perioder
Vad gjorde du under din förra födelsedag: Det här året? STREETSTAR! :D:D:D Åhh, take me back.
Vilken tid vaknade du idag: Halv elva typ -.-''
Vad gjorde du igår runt midnatt: Var på ung
Någonting som du längtar till: Att åka till ung idag :)
Senaste gången du träffade din pappa: I mitten på juli
En sak du skulle vilja ändra med ditt liv: Vara smartare -.-
Vad lyssnar du på just nu: Already taken - Trey songz <3
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Haha yes
Vad gör dig irriterad just nu: Jag har inte varit irriterad på senaste tiden faktiskt, men alla äckelkillar på ung såna fall.
Vad är ditt namn: Frida
Singel/upptagen: Singel ofc
Stjärntecken: Vattuman
Kille eller tjej: Tjej
Grundskola: Nyboda och Njupkärr
Gymnasie: Vet inte
Högskola: -
Hårfärg: Vet inte, solblekt. -.-''
Långt eller kort: Långt
Längd: 164 kanske?
Vad gillar du gällande dig själv: Att jag är lättroad
Piercings: Öronen
Tatueringar: Inte än, på min 18 årsdag, då smäller det! :D
Höger eller vänster: Vänster

DIN FÖRSTA:
Operation:
Har inte gjort någon
Piercing: Öronen
Tatuering: Sitter inte på än ;)
Sporten du spelade: Antingen dans, pingis eller fotboll
Husdjur: Bernard tror jag
Vaccination du minns: Usch, typ... i 5an?
Konsert: C.B!
Förälskelse: ...
Alkohol du drack: Cider

JUST NU:
Äter du: Nepp, miracle
Dricker du: Nope
Är du på väg att: Somna
Lyssnar du på: Någon låt, vet inte vad den heter
Väntar du på: Just nu? Somna

DIN FRAMTID:
Vill du ha barn:
Ofc
Vill du gifta dig: Si
Karriär i åtanke: Fotograf eller dansare

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
Läppar eller ögon:
Ögon!
Kramar eller pussar: Båda
Kortare eller längre: Längre
Romantisk eller spontan: Vad är spontan?
Snygg mage eller snygga armar: Armar
Tatueringar eller piercingar: Tatueringar eller det beror på
Känslig eller inte: Känslig men inte överdrivet
Ragg eller förhållande: Haha ragg lätt! :D
Bråkstake eller tveksam: Tveksam, eller..?

HAR DU NÅGONSIN:
Kysst en främling:
 Haha nope
Tappat glasögon eller linser: Nej
Haft sex på första dejten: Nej
Krossat någons hjärta: Haha vet inte
Har du blivit arresterad: Vad är det? Gripen? Nej :)
Dissat någon: Yes
Gillat din killkompis (mer än som vän): Ja

TROR DU PÅ:
Dig själv:
 Nej du vet, jag tror inte på att jag ens existerar? -.-
Mirakel: Ja
Kärlek vid första ögonkastet: Ja, till 110%
Himlen: Yes
Tomten: Självklart! nej
Att kyssas på första dejten: Random fråga? :o eH inte vet jag?
Änglar: Ja....

SVARA ÄRLIGT:
Haft mer än en pojkvän på samma gång:
Nej
Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: Ja
Vad kan du verkligen inte leva utan: Familjen, närmsta vännerna, dans och musik
Vad vet inte så många om dig?: Att jag redan vet saker de vill berätta för mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0