I väntan på en seg tjej vid namn Ronja

Godmorgon bloggen! =)
Eftersom Ronja är så galet seg så kan jag blogga så länge. Det började med att jag smsade R och frågade om hon var vaken vid 12 och sedan ringer hon 12:30 och säger att hon försovit sig, unusual. -.- Haha, men iallafall, så nu väntar jag på att hon ska säga att hon är klar så jag kan gå mot centrum och hoppa på bussen. Börjar bli rastlös, har städat, plattat håret, ätit, noppat ögonbrynen, vikt kläder, packat min väska, så det finns inte så mycket mer att göra nu. Och jag har borstat tänderna så kan inte äta heller, haha.

Just det, jag sa ju att min skärm var helt krossad efter att jag kastade mobilen på ett berg igår, den är lite efter haha. Så jag skär typ mig varje gång jag skriver ett sms pga att det är touch. Intresseklubben antecknar!

Men puss så länge! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0