Inget bättre än nattmat!

Godmorgon bloggen! =)
Igår var jag på Ung08 i Kungsträdgården med Edessa, Hazal, Dannis, Tiara, Gabbi och massa fleeeer.
Det var riktigt roligt! Det var en bra invigningskonsert trots att det var jättevarmt och trångt, som vanligt så knuffas alla och drar i en, men det är kul ändå. Haha.

Efter en stund kom Nicole och Benan dit och på natten åkte vi 3 + Edessa till donken och åt nattmat. BÄSTA!
Kom hem efter 1 någon gång så då orkade jag inte sätta på datorn.

Idag blir det Ung08 igen, såklart! Mot kvällen åker vi dit, det är tråkigt där på dagen att bara gå runt, hehe.

Hörs imorgon när jag har vaknat! =)


Gabbi och jag i våras (?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0