Live.Laugh.Dance - Hell yeah!!

Hejsan bloggen! =)
Idag var jag och Nadja i stan, såg en kille med snyggaste stilen! Iallafall, vi åt på Taco bar och gick runt, hon fyndade ett linne som vi båda är kära i, hehe. Sedan åkte vi hem och då umgicks jag med familjen innan jag mötte Karima, vi köpte lite gott och satt på olika platser och snackade + skrattade en massa. Gick hem efter 22 för vi båda var trötta och orkade inte vara ute. Sedan dess har jag badat och inte gjort så mycket annat, men nu ska jag gå ut till köket och joina my sis.

Livet leker!
Funderar på att skaffa en ny blogg efter mitt motto ''Live.Laugh.Dance'', fast ta bort punkterna såklart. Men är inte säker.

Imorgon ska jag åka och träffa en kompis! Mer om det imorgon kväll när jag har kommit hem. Puss och kram tavelram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0