Mina fina tjejer!

Hej bloggen! =)
Idag började det med skola, det var första dagen vi gick enligt schemat, märkte att fredagar är långa och krävande så det betyder alltså att jag måste äta mycket för att orka tänka, hehe. Efter skolan gick jag hem och då gick jag, mamma, min syster och min låtsaspappa direkt till centrum för att äta. Välbehövligt kan jag lugnt tillägga för den som ville veta. 

Efter 1 timme gick jag ut och mötte Marre och Pompom, vi tog en timmes lång jogging- och powerwalk-tur. Det var riktigt skönt att träna igen även fast jag hade träningvärk efter gårdagens joggingtur. Innan jag gick hem pussade min Bebbo sönder mig och bet mig och hon var ett riktigt monster. :O Men Pompom är alltid snäll mot mig iallafall! Fy dig, Marre.

Nu har jag badat i över en timme, myspys. Snart kommer min syster tror jag och då ska vi se på film eller något och jag har lite kvar att fixa innan jag åker. Bilder från dagen;

Mina fina tjejer, kommer sakna er. =) Och nu tog min redbull slut, hemskt. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0