Mitt i packning

Hej bloggen! =)
Jag och Ranim var ute och sprang förut, riktigt skönt att äntligen börja träna igen, vi slutade när vi båda fick blod i munnen pga otränade och att vi båda är sjuka, haha. Jag tog ett bad när jag kom hem och åt sedan middag och har bara packat sedan dess. Har ingen lust eller ork till att gå ut och träffa folk heller för den delen, känner att jag måste vara lite hemma och göra vettiga saker som att packa t.ex.

Nu ska jag fortsätta packa, är snart klar! Ska försöka sova tidigt ikväll och imorgon efter skolan ska jag hem och packa det sista + gå igenom allt så jag inte glömt något. Sedan blir det säkert utgång med folk. Får ta det som det kommer helt enkelt. PUSS!

Där ska jag bo i en vecka, nicenice. Nu: Återgå till packning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0