Mysigt! =)

Hej bloggen! =)
Jag var hos tandläkaren efter att jag skrev inlägget nedanför, efter det pratade jag lite snabbt med Edessa innan jag åkte in till stan för att möta mamma. Vi gick till Bellmans och delade på en stor grillad macka med kyckling på, jättemysigt! =) När vi ätit klart åkte vi till affären och mötte Annie där, vi handlade innan vi gick hem med kassar i händerna. Sedan vi kom hem har vi bara slappat framför tvn, är ju som fast nu när det är Fångarna på fortet. Min syster började även hjälpa mig med att skriva packlista, men jag orkar faktiskt inte packa nu ikväll. Gör det imorgon när jag kommit hem.

Nu ska jag börja avsluta här och läsa min bok, imorgon behövs all ork till heldagen i Alby. Där är det massa samarbetstävlingar och 8G ska ta hem det här! Ska möta Angela, Marre och Pompom tidigt i ringen så det blir sova tidigt och upp tidigt. Efter skolan vet jag inte vad som händer exakt, eller jo, ska umgås lite med tjejerna innan jag drar mig hemåt och börjar packa. Men godnatt! =)

Jag och Ronja för typ 1 månad sedan i alby. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0