Och då var festivalen slut...

Hejhej!
Idag har jag varit på Voice-konserten (avslutningskonserten på Ung 08-dagarna) och jag tyckte att det var sådär, det var sämsta slutet. Trodde det skulle vara DJ på plats som skulle hålla folk vakna till 2-tiden. Men icke. Jag önskar att det var tisdag igen, för det var bästa dagen på festivalen, enligt mig.

Jaja, är hemma nu iallafall. Jag tog 01:01 förut och det är ''Det kommer bli ni'', hmm..? Har ingen ork eller lust till att skriva, vill bara dansa, asså där på festivalen. Men nej nej. Jag har iallafall haft roligt med tjejerna och sett många killar som såg någorlunda bra ut, hehe. ;)

Imorgon vet jag inte vad som händer, men något blir det väl säkert... Ronja, kom hem till mig nu!
Godnatt!


Ja, jag har tråkigt. -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0