SKAKA RUMPA

Haha hej bloggen. =)
Igårkväll gick jag ut med Gabbi, vid 21 typ, iallafall, var inte ute så länge för jag orkade inte så när jag kom hem pratade jag med mamma en stund innan jag kollade på One missed call, fett läskig. :O Sedan när det var 10 min kvar av filmen kom jag på att jag inte skulle kunna sova men innan jag somnade läste jag första delen av True Blood, jag är fast! Precis som det var med alla Twilight-böcker.

Idag har jag inte gjort så mycket, har börjat fastna för tv igen, hade inte kollat på hela sommarlovet och sedan började jag igårkväll, damn jag blev typ fast... Nästan. Iallafall, såg en film och nu ska jag snart duscha och börja fixa mig och sedan åker jag och Nadja till Ung 08 som börjar idag.

Vi hörs inatt! =) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0