Sunshine

Hej bloggen. =)
Alla 8or har varit i alby idag och tävlat mot varandra, klass mot klass alltså. Det var ganska kul faktiskt, även om det kanske inte gick så jättebra för 8G så var det ändå roligt. Vi fick sluta 12 och då tog jag, Ranim, Marre, Ivana, Angela och Bea (?) bussen mot centrum, alla hoppade av förutom jag, M och I för vi fortsatte till gullmars i hopp om att roligare liv skulle finnas där, men icke, så vi åkte tillbaka igen.

Just nu sitter jag och ser på film och funderar på att börja packa, eller åtminstone plocka fram resväskan och skriva klart packlistan. Senare ska jag möta Ranim för en joggingtur. Känner att det verkligen är på tiden att börja träna igen, lite mer än 10 veckor utan att träna något är förjävligt rent ut sagt så nu ska det ändras. PUSS!

Jag och Ranim, long time ago. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0