Tack vare...

..att jag låg på loftgången när det regnade som mest så har jag nu feber men inte nog med det, jag har så jävla ont i huvudet när jag ligger ner (har tagit alvedon) och när jag sitter upp så tror jag att jag ska kräkas (for your information) och när jag står upp snurrar allt så jag vet inte vad jag ska göra. Har sovit i flera timmar nu, fast när Ronja loggade in på msn pratade jag med henne i 20 min innan jag blev alldeles för trött. Förlåt bebis. :(

Så nu ska jag sätta på OTH första säsongen och så lär jag väl somna tidigt ikväll = tidigt imorgon. Jag har en marabou som ligger bredvid mig just nu men den ser inte lockande ut alls, helt sinnessjukt. Nu ska jag gå och lägga mig igen, ta hand om er! Och följ ett råd, ligg inte på loftgången när det ösregnar, ni kommer få feber. Not good. Så, godnatt!


Bebbo!♥

Kommentarer
Postat av: LINDA

Fin blogg du har! Allt bra med dig? :)

2010-08-17 @ 23:12:56
URL: http://lindasara.blogg.se/
Postat av: Cissi

Hoppas att du haft en fin tisdag! =)

2010-08-17 @ 23:13:42
URL: http://ceciliav.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0