Varmt! -.-''

Aloo! =)

Jag mötte Karima och vi träffade på Dannis och Varre så vi 4 gick till V dit även Adrian, Nathi och Rodde kom lite senare. Sedan gick vi ut och efter en stund skulle A hem så jag och R bestämde oss också för att gå hem då, så vi lämnade A vid bussen och sedan pratade jag och R en stund innan vi gick hem. =)

Sedan jag kom hem har jag sett på tv med family och tagit det lugnt, kom nyss på att det är jättevarmt i mitt rum och att jag tycker synd om Ronja som har mycket varmare än det här ute på dagtid. Åh bebis, kom hem! Jag har förresten glömt att berätta för er som inte gick på The Voice-konserten att självaste Quincy Jones var där som en hedersgäst! Om inte hjärtat slog hårt då alltså, det var stort, på en gratiskonsert också. Och det var mäktigt att många runtom oss (mig, Eli och Efe) först bankade på hjärtat och sedan sträckte upp en arm. Ååh, rest in peace Michael!

Nu ska jag börja avsluta det jag håller på med och istället ladda om batterierna inför morgondagen, har inte så mycket bestämt faktiskt. Ska träffa Sara, men annars vet jag inte. =)
Sov så gott!

Så fin! Togs när S var i Grekland. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0