13/2 Kvällen

Shoo ;)

Orkade aldrig skriva igår när jag kom hem, i alla fall, jag träffade Moa, vi gick till centrum och då träffade vi Daniella och Edessa, så vi var med dom. Skitkul! ;) Vi luffade i centrum och tog bilder på Moa och Edessa, haha, flummisar. Sen gick vi och träffade Ibo, Sammy, Shady, Geo, Sako och någon kille jag inte känner, höhö. Det var skitkul, typ som en djurpark, haha! Sen gick jag och Ibo och snackade sedan gick vi till ica och luffade i busshållsplatsen, haha!

Orkar inte skriva detaljerat, asså vad som hände, haha.. Men lätt bästa kvällen efter Streetstar! :)
Några bilder finns på Dannis blogg; http://daaniellas.blogg.se

Just nu sitter jag och chattar med Dannis, hihi, vi är gladisar båda 2, hohoh höhöh, hahaha :D Heehehehe hejdå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0