50 kr

Hej :)

Kom nyss hem, dagen har varit skön, först dans, vi fick sluta 45 min tidigare och då åt vi och så sedan mötte jag och Pompom Cassandra, vi gick till ishallen, jag och Pompom fick gå en promenad istället för att åka tråkiga skridskor, vi skulle gå i typ 2 timmar men vi satt i idrottshallen istället, höhö.

Vi fick sluta 13:30, så då satte vi oss i A-huset, sedan kom Sammy och Shady, då bjöd jag alla på ''mat'', haha, var skithungrig! :D Jag garvade hela tiden nästan, men jag kan inte hjälpa det. :p Det gick på 50 kr, men det var riktigt gott. :) Sedan så kom Edessa och Pompom gick hem, och efter en liten stund gick jag och Sammy och mötte Lollo och jag gick hem.

Nu äter jag choklad, haha, fett gott ju, mintkrokant! :D

Ska föra över bilderna på mig och Pompom från idag och sen lägger jag upp de här, jag har träning ikväll igen, orkar egentligen inte gå.. Men men ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0