Angela och Cynthia

Hello. :)

Idag efter skolan så följde Samme och Gabbi mig till nyboda och där träffade jag Angela och Cynthia, vi gick och köpte pizza och vi fick en extra sås på köpet för att vi var 3 (haha), vi gick hem till Cynthia och åt, efter det hämtade vi Prisilla och Samantha, så söta! :)

Vi åkte buss till ringen från centrum och jag och Cynthia gick hem till henne, hon bytte om till träningskläder och vi gick till nyboda där deras dansgrupp var, eller 5 var där, vi satt i danslokalen och snackade och tog det lugnt. :) Jag såg på deras träning, sedan gick jag hem och nu är jag här.

Imorgon ska jag antingen hem till Gabbi och vi skulle typ hyra film eller så ska jag vara med A och C eller något. Måste också packa inför Gotland, jag vill inte åka! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0