Cassandra



Godmorgon!

Gick upp för en stund sedan, jag sov en timme extra idag, haha, men jag har ändå inte bråttom. :)

Pratade nyss med Cassandra, vi skulle träffas idag efter skolan, efter att hon hade gjort något med sin bror, men det är bra för jag ska ändå platta håret idag (första gången sedan julavslutningen, haha) och det tar sin tid det också ;) Men vi ska ut och så, vid 16 ska jag träffa Marre och då skulle vi snacka.

Det är väl vad som händer idag, kanske ska ut mer ikväll, men jag har i alla fall ingen dans ikväll, vilket är skönt.

Jag ska gå om 15 min, så nu ska jag fixa mig, sätta upp min lugg och........ JAG HAR IDROTT! :O omg, jag måste packa, jag orkar inte vara med, haha, men måste. -.-

Chaaaaaaaaao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0