Cynthia

Hey :)

Skolan var väl som vanligt, efter skolan gick jag och Marre till nyboda och tog det lugnt, vi satt i ett klassrum som vi smet in i, haha, sedan träffade vi Angela och Cynthia så vi tog det lugnt med dom ett tag sedan gick jag och Cynthia hem till henne och vi tog det mest lugnt, åt kakor och popcorn (haha, alltid Cynthia!) och såg på tv. När kl blev halv fem gick vi hem till mig för att hämta träningskläder sedan gick vi till nyboda, jag skulle ha träning egentligen men Martha kom inte pga ovädret så jag och Cynthia pratade lite med Kibbe sedan gick vi och köpte mat och jag gick hem och har precis ätit. Mätt som fan! Haha..

Nu måste jag plugga matte + svenska resten utav kvällen, wish me luck!

Imorgon så ska jag vara med Cynthia, vi hittar säkert på något roligt. På kvällen har vi träning.

Jag lever i alla fall (FAAN! haha driver.. eller gör jag?!) och tänkte bara säga att jag har varit med Cynthia och att jag nu måste plugga..
Jag skrev det här inlägget för att slippa plugga, hehe, men nu måste jag ta tag i det. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0