DO YOU REMEMBER?

Hey! :)

Kom precis hem ifrån Cynthia's place, riktigt lyckad kväll + morgon.

Moa kom och hämtade mig, när vi kom till Cynthia skulle vi alla äta (Angela, Cynthia, Moa, jag och Lollo!), hade ätit innan så var inte hungrig. Vi satt och pratade om allt mellan himmel och jord och skrattade som åsnor (haha!), trevligt trevligt! Vi såg sedan på Honey (dansfilm) och åt godsaker. När vi hade kollat klart på den filmen satt vi och snackade och sedan gick Lollo och då hade vi spa, med massage, ansiktsmasker och fransk manikyr. It was like heaven! :) Klockan tickade, den blev halv 4, vi var ännu inte färdiga då.. Efter gick vi och la oss, snackade lite men vi somnade nästan på en gång. Imorse gjorde jag och Cynthia frukost till alla, mysigt. Vi låg och degade framför tv:n resten av morgonen, sedan blev kl 14 och då började vi städa innan vi gick hem.

Just nu lyssnar jag på musik och pratar med Angela. Måste byta om, ska till stan på någon dansgrej med mamma och Emma för att kolla på Annie. Vi hörs. Puss! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0