Donkeeeeeeen

Heyhey. :)

Kom precis innanför dörren, har varit ute med Lollo, tvillingarna, Ibo, Dannis, Moa och Hussein (vet icke hur han stavas).
Skön kväll enligt mig, vi träffades i centrum och satt vid forellen, gick till donken och satt där i någon timme, sedan var jag tvungen att gå hem.

Är sjukt trött så ska försöka sova tills jag är pigg imorgon, ska träffa Marre imorgon på dagen/eftermiddagen, på kvällen ska jag väl vara ute. :)

Måste ringa till Yasemin, måste prata lite med henne om Tyresö Dance Award.

Ska fortsätta prata med min fina vän Sara som förövrigt åker till USA imorgon, how cool?

Det är knaprigt med maltesers, men riktigt gott! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0