Food

Hejsan svejsan :)
Ligger i soffan med Emmas laptop i knät, har alldeles nyss ätit middag, väldigt mums!
Jag var ute med Marre en pyttekort stund innan jag gick till Cassie där även Helen var, väldigt trevligt. :)
Jag ska snart ut igen, ska antingen till Cassie och mysa med dom eller också så ska jag ut och träffa Edessa.. Vet inte riktigt, om jag inte går till Cassie ikväll så träffar jag dom imorgon istället. Det kvittar ;)
Bjuder på en fulish bild på mig, puss!

Right now.
Jag tänker inte skriva något om skolan idag för allt var knas, problem-folk det finns här alltså..
Men jag gjorde en sak som var riktigt skön (enligt mig), men det får ni inte veta.. Hehe, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0