Gifts

Hejhej!

Kom nyss hem ifrån staden, åkte in direkt när jag slutat, jag skulle träffa pappa för han hade kommit hem ifrån Thailand, vi (pappa, Anna-Lena, Sanna och jag) åt i Kungshallen (taco bar, wok, sushi osv) och pratade lite, ytterst trevligt. :) Vi gick sedan ut i kylan, jag och daddy gick runt och kollade i affärer, köpte lite saker (skriver i slutet av inlägget), jag fick även födelsedagspresenter. :) Efter några mysiga timmar i staden var det dags för mig att åka hem, skulle nämligen på träning.

Jag kom hem med:
- 5 klänningar (varav 2 jag köpte, 3 fick jag)
- Guldarmband
- Peace-vantar
- 2 MJ-skivor
- Jordgubbsbubblor som man har när man badar, haha ;)

Klänningarna är så fina, sommarklänningar. :)

Nu måste jag byta om till träningskläder, det är afro idag, träningen börjar om en kvart ungefär, så det blir lagom att byta om nu och sedan gå till träningen om 5 minutes ;)

Btw, jag hade SO-prov idag, klarade VG/MVG-frågorna, jag klarade matteprovet :)

Nu rullar tiden (as usual ;)) så det är time for me to change. :) Vi hörs imorgon, eller senare. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0