Gotland

Hey! :)

Tänkte bara säga att jag har kommit fram, båtresan gick bra, sov halva resan trots att det gungade lite.. Men that's life.. Hehe..

Nyss åt jag en jättegod middag, wok blev det ikväll, mums! :)

Längtar redan hem till my peeps men det är skönt att komma bort ifrån problem ibland, är trots allt på min hemmaplan.

När jag kommit hem hit åkte jag och pappa upp på stan och kollade runt i affärer, hittade en skjorta som jag ska köpa imorgon, annars träffade jag massa som jag känner och fick lite blickar här och där, gillar inte att veta att det är många som vet vem jag är.. :(

Ska fortsätta se på film nu och vänta på att pappa + min styvmamma kommer hem med hundarna så jag kan busa med dom, så söta! :)

Hörs när jag är i Sthlm eller något, puss!

Jag och Sissela i somras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0