I remember when I used to love her

Time goes on, goes on..... <3

Hey!

Jag vaknade runt 11:30 av att mobilen vibrerade. Var riktigt hungrig så jag åt och tog det lugnt, pratade med Annie och mamma. Nu sitter jag här och lyssnar på Jay Sean, han har riktigt sköna låtar.

Jag ska kanske träffa Cassie och Helen om en stund, ikväll blir det filmkväll. Men vet inte riktigt hur jag ska göra, för det är 2 olika och jag kan inte välja. Så antingen går jag inte på någon eller så får jag tvinga mig själv att välja, hehe. :)

Igår var jag också ute med Edessa (tror inte att jag skrev det?), vi pratade och efter ett tag kom Patricia och Shamsa, vi gick runt en stund innan jag och Edessa skulle hem.

Nu ska jag försöka få tag på Cassie och Helen och jag måste även planera lite saker inför nästa helg. Världens bästa syster fyller 18 år så jag vill ju planera något riktigt bra, frågan är bara vad. Hehe.. Får be mamma om lite hjälp. Skriver senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0