I'm dead

På riktigt, jag är verkligen död.. Kom hem inatt runt 1 och somnade inte förrän en timme senare och jag började även 8 imorse så skulle vakna 6:30, jag var sjuuukt trött! Benen värkte, armarna gjorde ont och fötterna var helt svullna.. Det var i alla fall världens bästa dag igår, berättar mer någon annan gång, är riktigt trött så jag orkar inte just nu..

Skoldagen har varit helt okej, på rasterna var jag glad och dansade men på lektionerna var min hjärna på ''Off'', jag slumrade till mot Cassies axel.. Skönt att vi bara har 3 lektioner imorgon + vi har sovmorgon. :)

Jag kom för en stund sedan hem från träningen, vi dansade Dancehall med Ingrid, väldigt roligt! Efter det kom jag hem och duschade och mamma hade gjort varm o'boy med mackor till mig, uppskattades. Efter att somnat med tom mage inatt så smakade allt extra gott idag.

Jag väntar med att berätta om gårdagen (min födelsedag + Streetstar) när jag har fått bilder från igår. Det var nämligen 2 fotografer som kom fram till mig när jag stog och dansade och frågade om de fick fotografera mig, så jag blev då fotograferad och det var ju videokameror + kameror när vi dansade och under hela kvällen, så berättar när jag har bilderna.

Hur ser min morgondag ut då? Jo, jag ska först till skolan (ovanligt! haha..) efter det hade jag tänkt att jag skulle få lite läxor och sådant tråkigt gjort. Jag passar på direkt när jag kommer hem eftersom jag har ganska tidig träning imorgon, kl 17.

Nu ska jag ringa till Gotland (mormor + morfar), sedan krypa ner i min säng och soooooova. Jag sitter och slumrar till lite då och då när jag skriver det här, så jag säger med det godnatt och jag hoppas att ni hade en toppenbra dag igår, för det hade jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0