It's never a right time to say goodbye..

Hey!

Kom hem för en liten stund sedan, jag slutade egentligen 13:20, men jag var på Andys mentorstid och vi tog en promenad efteråt för att prata lite eftersom det var hans sista skoldag idag innan han byter till en annan. Håller med Cecilia (min so-lärare) att han är alltid glad, så härligt. :) Det är jag också (enligt de flesta) så det är ju perfa ;)

Jag tänkte överföra bilder från kameran till datorn och lägga upp lite bilder och sånt här, kanske även lite musik? Var ett tag sedan nu.. Ska försöka hinna skriva om Streetstar också men det kommer bli långt, hehe.

Nej, nu ska jag fortsätta lyssna på jättefina låtar med fina texter och överföra bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0