Just look'em in the eyes and say ''I made it''


6D, några veckor innan vi splittrades.

Heyhey!

Jag nördade framför datorn hela kvällen igår men ändå uppdaterade jag bara en gång, lat-varning! ;)

Just nu gör jag inte så mycket, funderar på vad jag ska hitta på idag och självklart lyssnar jag på musik. Vad vore livet utan musik? :) Jag måste köpa något till min kära syster i alla fall, men vet inte vad bara.. Har lite slantar, eller jag har ovanligt mycket pengar men ska köpa mina blå converse och jag måste spara till Spanien. :) Men något blir det, det är alltid tanken som räknas. ;)

Kanske ska träffa Moa? Jag vet inte riktigt, men något blir det. Vill inte sitta hemma och ruttna bort, hehe. Det är bara 2 lediga dagar på en vecka så varför inte göra något som man inte brukar ha tid för på vardagar?

Slutpratat, hehe. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0