Kaaaaaaaallt

Efter skolan skulle jag vara med Cassie, jag hade glömt mina hemmanycklar så vi gick till donken, åt, sen gick vi till centrum och träffade Marre, Angela och Simonne, sen luffade vi. Sen gick jag hem och precis när jag kommit hem så kom Moa så gick ut igen, vi luffade mest i centrum, haha. Efter ett tag gick vi till nyboda och träffade Marre och Andy sedan gick jag hem för att käka, direkt efter kom Moa så vi gick ut, vi träffade Dannis och Emma i centrum, sedan kom Edessa, Sako, Ibo och Shady, efter en liten stund kom Patricia. :) När alla frös så gick vi hem till Moa, då kom Angela också, när klockan var typ kvart över tio gick jag hemåt..

Och jag är riktigt trött och somnar snart, så jag ska sätta på This is it (Michael Jackson) eller någon annan film. Imorgon ska jag säkert ut igen, men nu är jag tröööööööööött!

Godnatt! Jag tror inte att någon tog bilder, men ska kolla allas bloggar imorgon och såna fall lägger jag upp här.
Haha, i början av 7an, tur att jag inte ser ut sådär längre, usch! Tycker att jag har förändrats mycket på ett halvår :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0