Nothing can hold me down

Hej :)

Kom hem för ett tag sedan, först hade jag träning (hiphop), efter det snackade (*host* och bråkade *host*) jag och Ranim, vi garvade en hel del också. Efter någon timme kom hela gänget, det var helt okej. Haha. Edessa, stackaren, men jag förstår henne.

I alla fall, var ute med en massa människor, runt 10-15 (?).

Imorgon har jag studiedag så jag är ledig, skönt! Då ska jag sova så länge jag orkar och ta det lugnt sedan ut och på kvällen har jag träning, as usual. ;)

Jag åker till Gotland på fredag också, kommer sakna dom jag träffar varje dag. :( Asså nästa fredag, har inte bestämt mig hur länge jag ska stanna, får jag bestämma så blir det en dag men det är aldrig jag som bestämmer det så det blir väl hela helgen, katastrof!

Men nu börjar jag bli trött efter en låååång dag.
Skriver när jag har vaknat imorgon. Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0