Örhängen

Hejhej!

Kom hem för ett tag sedan, vi fick sluta 30 min tidigare, riktigt bra tycker jag, höhö.

Idag har det varit värsta garv-dagen, haha, har fått ont i magen och skrattat så att jag inte fått fram något ljud, haha. Jag och Marre gick till centrum efter vi hade skrivit klart kemi och fysik-provet (hoppade bara över 2 uppgifter på 3 sidor, stolt!) och jag köpte nya örhängen. Guldiga, stoooooora, peace-örhängen som är räfflade eller vad det heter. ;)

Jag vet inte vad jag ska göra nu, ska ta i mousse i mitt hår och fortsätta ladda min telefon. Orkade inte ladda inatt..

Det är typ ''fettis-dagen'' (?) idag, då man ska äta semlor och grejer. Haha, inte för min del, usch. :]

Bjuder på en sådär gammal bild på mig, Marre och Nadja.


Nu kom jag på vad jag ska göra under kvällen, först ska jag kanske ut (?) och efter det har jag träning sedan träffa folk och jag måste prata med min tvilling. :) (För er som är lite efter så är Daniella min fina tvilling)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0