Skön kväll

Hejsan svejsan ;)

Kom hem för 15 min sedan, jag har inte hunnit skriva något tidigare idag kom jag på nu men jag har inte haft tid, jag träffade Moa och Edessa på gården och vi gick ner i danslokalen och lyssnade på musik, efter det gick jag hem jättesnabbt för att äta sedan tillbaka och då hade jag träning, efter det kom Edessa och hämtade mig och vi träffade Dannis, Varre, Sammy, Shady och Ibo i centrum. Jag satt och berättade typ alla mina problem för ''Dr. Ibo'', haha! Säger som Edessa ''Mannen är skön!''

Efter ett tag gick vi (jag, Edessa och Ibo) hem och jag har börjat se lite på Spårlöst försvunnen så jag ska fortsätta kolla på det nu, ska kanske även äta strawberries, mmm! :)

Börjar 9:15 imorgon och har endast 3 lektioner eftersom att det är tisdag så efter skolan ska jag träffa Edessa. Men nu har det börjat hör jag, vi hörs imorgon! Ska försöka orka ta lite kort också, haha.

Godnatt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0