sluta jiddra bror eyo vi måste chilla bror

Haha, har gått runt och sjungit den hela dagen. ;)

Heyhey förresten.

Kom hem för ett bra tag sedan, skoldagen har varit helt okej. Inget märkvärdigt, imorgon har vi hemkunskap! :)

Just nu sitter jag och lyssnar på musik, som vanligt, och ska föra över en bild från dagen till datorn och lägga upp här i bloggen, min favoritbild på mig och Cassandra. Senare ska jag ut med Edessa och vi skulle träffa lite folk (om jag minns rätt, hehe) och kl 19:15 har jag träning, det är afro idag. Det var sjukt kul förra gången så vill gå ikväll också. :)

Känner att jag har en massa läxor som tynger ner mina axlar, jag har varit väldigt slarvig nu på sista tiden.. Men matten har jag gjort klart, eller halva läxan i alla fall, spanska glosor har jag imorgon som jag måste öva öva öva på, och vi har också väldigt många engelska glosor på måndag, men det orkar jag inte med ikväll.. :)

Ska försöka komma ihåg kameran när jag ska träffa Edessa, tar inte så mycket kort längre, vet icke varför. Men nu ska jag sluta anteckna allt roligt som händer i mitt liv ;) Chao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0