Snow snow snow snow

Måste börja med att säga grattis till Sammy och Louise som har varit tillsammans i en månad idag! :)

Jag vet inte riktigt vad som händer resten utav dagen/kvällen, men jag har i alla fall träning snart. Efter det ska jag kanske ut, om jag orkar. Måste träffa V, D & E också för att prata med dom, och måste prata med Dannis om en annan grej också.

När vi hade slutat idag, så gick jag, Helen och Cassie tillsammans, jag mulade Cassie och hon mulade mig och sedan la jag mig ner i snön och drog med mig Cassie och jag kunde inte ens andas, dog av garv! Utanför centrum på väg till nyboda så gick jag i snön och den gick upp till min rumpa -.- Sedan ramlade jag och kunde inte komma upp, höhö..

Imorgon blir det i alla fall roligt för då ska jag och Cassie ha vår årliga vinter-dag, eller ja, typ, vi ska ''njuta'' av den härliga (*host*) snön innan den försvinner, kameran ska med! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0