stan med moa

Hey.

Kom hem för en stund sedan, jag var i stan med Moa direkt efter skolan, därför skrev jag inget när jag kom hem.

Vi åkte in, jag skulle köpa present till min syster som fyller 18 i helgen, men jag orkade inte så vi gick bara fram och tillbaka och lyssnade på musik, haha.. Vi åt på donken också, mums. (a) Det var skitkul, jag typ dog av garv så fort Moa började prata, haha! Vi luffade i stan, rättare sagt, haha.

Vi åkte sedan hem vid typ 16:45, eller något. Det är så himla kallt ute så vem vill vara ute? ;)

Kom som sagt hem för en liten stund sedan, jag ska tydligen inte träna idag, men det är lika bra, jag orkar verkligen inte, är helt trött.

Ska fortsätta lyssna på skön musik och prata med roliga folk. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0