Studiedag, yeyeyeyey! :)

Godmorgon! :)

Har varit vaken sedan kl 10, så det är inte direkt att jag är nyaken. ;)
Jag pratade först med pappa i 32 min (!!!!) och sedan ringde jag till min bebbo Marre och vi pratade i 25 min, hur orkar jag? Men det var skönt att prata i telefon, jag och Marre hade en hel del att prata ut om så det var bra. :)

Just nu sitter jag och lyssnar på musik, eller rättare sagt dunkar, jag satte på en radiokanal på tvn som heter ''Dancefloor fillers'' och vred upp volymen men nu lyssnar jag på hiphop istället, det är inte min stil men ja. ;)

Vet inte direkt vad som händer idag, har inte planerat något exakt.. Vill ut i alla fall och ikväll har jag afro-träning, skiiitkul! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0