Together forever however just you and me


I'm gonna be the one that got your back. We both made our mistakes, some we never wish we made, but we'll be okay if we just stay together.

Mitt favorit-mongo ville självklart att jag skulle skriva ett inlägg om henne.

Haha, vart ska jag börja? ;) Alla gånger jag mått dåligt har hon stått upp för mig och stöttat mig.
Utan dig, är jag vilse, på riktigt. Till alla de som jag har pratat om dig har inte förstått hur mycket du betyder för mig, det är helt sjukt, det är såhär en riktig och äkta vän ska vara.
Någon som ger råd, stöttar och säger att allt blir bra, Sara är den personen som man kan lita på och hon stöttar och hjälper. Jag har sårat henne så mycket, men hon står fortfarande vid min sida.
Vad som nu än kommer hända med allt, så kommer du vara alltid vara den för mig som verkligen alltid hjälpt mig med allt jag haft problem med.
Du säger till mig vad som är bra och dåligt för mig, jag är otroligt tacksam över att jag har dig, Sara.

Du vet allt om mig och du är den enda som kommer få veta allt om mig, du är speciell på ditt egna speciella sätt och jag är väldigt tacksam över att jag kan prata med dig.

Du är inte min vän, du är min syster, du är min glädje och så fort du ringer eller smsar börjar jag le, du är världens bästa. Jag älskar dig, lova att aldrig tveka på det.
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0