Träning + ute

Hey! :)

Är på sådär humör, både dåligt och bra, både arg och glad.. Men har mina anledningar, jätteirriterande att vissa ska irritera sig på de jag umgås med.. Förlåt.

Men i alla fall, hade träning kl 18 med Stephanie, jobbigt men roligt! Dancehall, såklart. ;) Haha.. När träningen var slut träffade jag Ibo och massa fler, typ 10 till eller något. Värsta gruppen, vi stog mest på samma ställe tills det bara var jag, Ibo, Edessa, Sammy och Shady kvar, vi gick till centrum och tog det lugnt där. Sen gick jag, Edessa och Ibo.

Kom hem för en liten stund, då blev jag lite sur för att........ Nej, tänker inte berätta det här, vissa jag inte litar på läser det här. ;) I alla fall, nu ska jag duscha, ville bara säga att jag har varit i skolan, haft träning och varit ute och att jag lever. :)

Imorgon har vi bara 3 lektioner, som vanligt på tisdagar, efter det ska jag kanske träffa någon (?), har i alla fall träning imorgon också och på onsdag har vi studiedag, bra värre. :D På torsdag har vi idrottsdag, jag ska dansa på förmiddagen (house & afro) och på eftermiddagen ska jag åka skridskor (-.-), haha..






3 bilder från igår, jag, Daniella och Ibo. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0