Tyresö Dance Award

Hey!

Idag var det som vanligt skola, började 8 och slöt 16:00, väldigt lång dag! Men jag slutar egentligen tidigare, men när man måste göra omprov så what to do liksom. ;)

Jag och Cassie gick tillsammans, väldigt skönt. Att det bara var vi två, inte med alla andra i skolan.

När klockan blev 18 hade jag träning, vissa ifrån min ''grupp'' går mig på nerverna, nej, inget mer om det.. Vi dansade house med Ingrid, kul som alltid, men då och då ploppade tankar upp i mitt huvud så att jag inte kunde koncentrera mig men men..

Gick hem sedan och jag har suttit och sett Glee med familjen, mitt favoritprogram på tv:n. Dans och sång! :)


Imorgon ska jag och en tjej till träna till Tyresö Dance Award, det blir flera timmars träning imorgon känner jag på mig.. Hoppas det inte blir mer än 3 timmar, då smäller jag av, hehe..

Nu ska jag fortsätta lyssna på musik och försöka få en människa att vakna till liv för att svara på msn. :) Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0