1 år sedan - Chris-konserten & Patricia <3

Innan jag säger något annat så måste jag bara berätta att exakt idag var det 1 år sedan jag var på CHRIS BROWN-konserten, ååh, mitt hjärta slog så hårt när han kom ner från taket, hans röst, oh, lovelovelove. Jag saknar den dagen, det var den dagen jag lärde känna Patricia också! :)


Hejhej :) Eller kanske ska säga godmorgon? ;)
Idag vaknade jag kl 10:30 och var riktigt pigg! Men inte så konstigt, somnade ju kl 23 igår så jag var utvilad idag.
Min feber börjar gå ner nu i alla fall och jag struntar i om jag fortfarande är sjuk men ikväll ska jag träna, var över en vecka sedan nu, jättelänge sedan.

Igår efter att jag hade bloggat så hade jag filmkväll med mig själv, hehe. Dock orkade jag inte ens se på en hel film, utan somnade på en gång. Då var klockan som sagt 23, jag satte igång filmen 20 men pausade när den blev tråkig, haha.

Jag vill inte sova hemma ikväll, var ett bra tag sedan jag sov hos någon. Just nu sitter jag och lyssnar på musik och satte just upp mitt hår i en bulle, ska snart bada.

Ååh, jag saknar min pappsi, om 10 dagar träffar jag honom igen, 10 dagar! Fast i och för sig så kommer det gå fort eftersom det händer ganska mycket nu i slutet på januari, bl.a. Streetstar med JK! Och jag fyller 14 år men jag kommer inte ens vara hemma då, så firar kanske mig dagen innan? Nu babblar jag bara på, ska fortsätta att lyssna på musik och vara social mot min familj, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0