2 bästa vänner


Haha, din lilla fula bäverunge, du är sämst, inse fakta. ;) Haha, bara du som förstår vad jag egentligen menar. När jag kom hit till Stockholm så var du den enda jag inte umgicks med i början, jag vet inte varför. Vi blev riktigt tajta efter ett halvår ungefär och så är det än idag. Varje dag ungefär får vi höra ''Ni snackar alltid, bara ni!'', haha, men det är så på något sätt, allt är bara helt naturligt när jag pratar med dig. Vi har varandra och vi stöttar varandra i alla med- och motgångar. Te quiero mi amiga mejor.

Vår humor slår allt och alla. Haha! =) Minnet jag aldrig kommer glömma är den kvällen jag sov över hos dig och jag blev helt ''full'' på vatten, jag skålade med väggen i tron om att det var ett annat glas, haha! När jag satte mig på kudden och jag visste inte att chokladen låg där så den bröts, haha! Din familj är helt underbar och jag älskar att umgås med dig, kusinbebisen. Jag älskar dig, finaste bästa vän. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0