Dansföreställning med Louise, Patricia och Gabbi.

Hello!
Har inte skrivit något tidigare idag, har inte orkat, haha.. Lat-varning ;)
I alla fall, nu ikväll ska jag, Louise, Patricia och Gabbi på en dansföreställning i stan som hyllar alla kvinnor.
Så just nu sitter jag och lyssnar på musik för att höja mitt humör lite mer, ja, jag är glad men det är alltid roligt om man är lite gladare än vanligt, haha. :)
Ska snart träffa tjejerna vid bussen, så ska skriva klart det här, avsluta det jag håller på med och gå iväg.
Vet inte riktigt när jag kommer hem, börjar vid 19 i alla fall och jag har ingen aning hur länge det håller på, men när jag kommer hem skulle jag och Annie, min syster, tjocka i oss lite saker och ta det lugnt. :)
Avslutar med en bild, ha en trevlig kväll! Alla dansintresserade - Kom till Kulturhuset (plattan) och kolla på dansföreställningen kl 19, biljetter köps på plats, 80 kr.

Bye! Om 12 min ska vi mötas i ringen så måste gå, ciao. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0