FAKE FAKE FAKE-WARNING!

Hello.
Åt för en liten stund sedan, nu lyssnar jag på musik och kollar på facebook och min syster och jag pratade nyss lite men idag var det skola, as usual.
Började kl 8 med spanska, alla fick typ nya placeringar förutom jag och Cassie, tur det, för jag tänker inte sitta bredvid någon annan :) I alla fall, vi hade en massa ord på tavlan vi skulle översätta osv.. Sen fortsatte dagen långtsamt och vi hade sedan lunch, jag och Cassie gick en promenad till centrum, vi skulle gå till scenen och tillbaka men då träffade vi några tjejer :).. I alla fall, sen blev jag fett sur så jag gick en långpromenad helt själv utan jacka, så mina kinder var jätteröda när jag kom in igen. Trodde att jag fått ut all ilska men tydligen inte, jag var fortfarande sur men Cassie gjorde mig glad, det är ganska lätt att göra mig glad men just idag, nej nej, det ska vi inte prata om. Jag säger bara, falsk falsk falsk. Jag, Angela och Cassie gick sedan till G-huset och jag låg i Angelas knä medan hon höll på med mitt hår, det är fett mysigt när hon typ kammar det eller vad man ska säga haha. Vi hade hemkunskap för första gången, vi skulle typ komplettera kök och vi fick böcker och saker och 20 min innan vi slutade skulle vi göra en macka, i ugnen eller inte, och göra den så fin så att vår HK-lärare skulle kunna betala för den. :) Det var skitgott att äta den sen för jag var vrålhungrig.
Efter det var det svenska och sen slöt vi. Jag, Nadja, Pompom och Cassie höll på att ''leka'' i snön sen följde Cassie med mig hem för hon skulle egentligen bara hämta sina skridskor men vi bestämde oss för att göra varm choklad och toasts med ananas och ost, muuums, frida's special! Vi såg på pippi också, hihi, jag älskar att umgås med Cassie, hon är den ÄRLIGASTE människan av mina vänner och hon är fett rolig, såååå min humor :D Nej nu ska jag göra en grej.. Ska inte till skolan imorgon i alla fall, mår inte bra.. :/ Förlåt favorittjejerna. <3

Jag vet inte vad som är värst, att du svikit mig när jag trodde att jag kunde lita på dig eller att du låtsas som ingenting när jag egentligen vet allt. Jag börjar inse nu varför jag valde just de valen, jag ville börja om på nytt med vår vänskap, göra den stark, vi klarade det i ca 1 månad, och nu? Jag vet inte. Det är du som ska erkänna att du har gjort fel, det är din förlust alltihop. Inget är mitt fel, inte den här gången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0