Good night!


Hej igen! ;)
Pratar just nu med Sara på msn och lyssnar på musik. Tänkte bara säga att imorgon efter skolan blir det först lite bråk (-.-) och efter det ska jag hem till Marre, efter det har jag 2 träningar efter varandra så vet inte riktigt när jag bloggar igen. Antingen hemma hos Marre eller så sitter jag i infoteket i skolan =)
Jag ser dock fram emot träningarna imorgon, det är nämligen house, my passion!

Innan jag somnar måste jag läsa på lite spanska och kolla igenom matte-boken eftersom vi har prov imorgon, sedan måste jag även läsa lite i min bok som jag måste vara klar med nästnästa vecka. Men det ska nog inte bli några problem alls. ;)

Men vi hörs imorgon! Sov så gott. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0